Kontynuacja stworzonej przez Eskadrę platformy kreatywnej „Załatw to po sąsiedzku!” – ogólnopolska kampania 360 stopni pod hasłem „Łączy nas więcej niż nam się wydaje!”, z udziałem prawdziwych doradców bankowych i rzeczywistych klientów banków spółdzielczych z Grupy BPS oraz ambasadora marki, Tomasza Jakubiaka.
Pierwsza w Polsce kampania z wykorzystaniem Ai.
Eskadra w 2024 roku zrealizowała dla ponad 300 Banków Spółdzielczych z Grupy BPS oraz dla Banku BPS szeroką kampanię reklamową w Internecie oraz w telewizji. W ramach prac wyprodukowane zostały spoty wizerunkowe oraz produktowe, w których wystąpił ambasador marki Tomasz Jakubiak.
Kampania emitowana jest pod hasłem „Łączy nas więcej niż nam się wydaje” i jest kontynuacją kampanii „Załatw to po sąsiedzku!”. Strategią Banków Spółdzielczych jest podkreślanie ich bliskości dla każdego z klientów (ponad 300 banków w całej Polsce, również w małych miejscowościach). W serii spotów wizerunkowych i produktowych ambasador Tomasz Jakubiak pyta klientów oraz pracowników banku o różne sprawy związane z ich życiem codziennym, w pozytywny i humorystyczny sposób odkrywając podobieństwa pomiędzy nimi oraz sobą. Podkreśla także znaczenie dobrych relacji sąsiedzkich i możliwość załatwiania swoich spraw finansowych w Banku Spółdzielczym blisko domu, po sąsiedzku.
W nagraniach reklamy oraz w sesji fotograficznej wzięło udział 26 pracowników i klientów Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Najmłodszy uczestnik miał 18 lat, a najstarszy – 72 lata. Zostali wyłonieni spośród ponad 150 osób, które odpowiedziały na zaproszenie w mediach społecznościowych Zrzeszenia BPS.
W ramach kampanii wyprodukowane zostały także spoty produktowe dotyczące kredytu gotówkowego, loterii promocyjnej oraz usług Mastercard oferowanych przez Bank.
Eskadra odpowiedzialna jest za przygotowanie szeregu projektów ATL oraz BTL na potrzeby kampanii.
Kampania reklamowa realizowana jest w telewizji oraz w Internecie: w portalach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych, a także w portalach ogólnotematycznych i specjalistycznych. Reklamom wideo towarzyszy kampania banerowa.
Tegoroczna kampania rozszerzona została także o działania przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, z opisem projektu można zapoznać się tutaj: [link].