Załatw to po sąsiedzku!

ZADANIE:

Stworzenie platformy kreatywnej z udziałem ambasadora marki Tomasza Jakubiaka, ogólnopolska kampania pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!” (spoty wizerunkowe i produktowe, materiały POS, gadżety reklamowe, digital).
Pierwsza w Polsce kampania z wykorzystaniem Ai.

REALIZACJA:

Przekaz reklamy wizerunkowej oparty został o wyniki badań społecznych, które opisują polskie rozumienie dobrych relacji sąsiedzkich. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Morizon.pl 54 proc. z nas zostawiłoby sąsiadowi pod opieką swoje dziecko, 52 proc. – mieszkanie, a 65 proc. – ukochanego zwierzaka. Wyniki te nasuwają prosty wniosek, że pieniądze również warto pożyczać i trzymać po sąsiedzku – na lokacie lub koncie w jednym z Banków Spółdzielczych Grupy BPS.

Poza reklamą wizerunkową, w kampanii wyprodukowano także spoty produktowe promujące kredyty gotówkowe oraz konta i korzystanie z kart płatniczych, wraz z zachętą do udziału w aktualnych promocjach i loteriach.

Kampania reklamowa zrealizowana została w telewizji oraz Internecie: w portalach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych, a także w portalach ogólnotematycznych i specjalistycznych. Reklamom wideo towarzyszyła kampania banerowa oraz z wykorzystaniem wyszukiwarki Google.

Dodatkowo kampania obejmowała także wyprodukowanie spotów przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, z opisem projektu można zapoznać się tutaj: [link].


This site uses cookies. If you do not agree for saving them, check over the browser settings.

close →