ŻYCIE TO NIE FILM

OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA KREDYTÓW GOTÓWKOWYCH W ZUPEŁNIE NOWYM UJĘCIU

ZADANIE

Głównym celem kampanii była promocja kredytu gotówkowego oraz wykorzystanie wizerunku Justyny Kowalczyk w nowy, niestandardowy sposób.

REALIZACJA

Aby osiągnąć założone cele, rozwinęliśmy opracowaną w zeszłym roku platformę komunikacji. 
Tym razem zrealizowaliśmy serię spotów, które rozpoczynają się nawiązaniami do popularnych 
i lubianych przez grupę docelową filmów. Charakterystyczne i innowacyjne jest przełamanie konwencji oraz niecodzienna rola demaskatorki, w której obsadziliśmy Justynę Kowalczyk. 

W rezultacie stworzyliśmy reklamy, które już nie tylko mówią o „powodach do uśmiechu”, ale również uśmiech ten wywołują, zdobywając sympatię odbiorców.

Działania reklamowe obejmowały całą Polskę i były prowadzone w kanałach ATL, BTL oraz w Internecie.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →