Kampania produktowa dla marki Hasco-Lek
Przygotowanie ogólnopolskiej kampanii promującej GripBlocker Express - lek zwalczający objawy przeziębienia i grypy.
Działania w ramach kampanii obejmowały stworzenie kompleksowej strategii komunikacji produktu GripBlocker Express oraz scenariuszy dwóch spotów telewizyjnych w wersji 15” i 30” wraz z ich realizacją, a także przygotowaniem do emisji w TV. Uzupełnienie działań stanowiła sesja zdjęciowa, której zadaniem było stworzenie materiałów do mediów drukowanych i Internetu. Głównym celem kampanii było podkreślenie skuteczności i szybkości działania, utrwalenie nazwy produktu w świadomości odbiorcy oraz pokazanie nietypowej formy leku, czyli płynnej, czerwonej kapsułki. Bohaterką obu produkcji jest młoda kobieta w czerwonym kimono, która dzięki zastosowaniu GripBlockera Express sprawnie i ekspresowo rozprawia się z objawami przeziębienia i grypy. Zastosowany kod kolorystyczny oraz kontrastujące z ciszą tła elementy dźwiękowe miały za zadanie zbudować odpowiedni system skojarzeń, a także wyróżnić spot w bloku reklamowym i sprawić, że będzie on zapamiętany.