#ŚDM Przeżyjmy to razem

Kampania outdoorowa z okazji ŚDM

ZADANIE

Przygotowanie kampanii real time marketingowej w kontekście publicznego wydarzenia.

REALIZACJA

Światowe Dni Młodzieży wzbudziły wiele emocji i szumu medialnego. Radio Kraków, jako oficjalny patron wydarzenia, aktywnie uczestniczyło w relacjonowaniu wydarzeń związanych z przybyciem papieża i pielgrzymów do miasta, również w kontekście serwisów trafikowych – korków i utrudnień w ruchu drogowym. Z tej okazji przygotowaliśmy billboardy zachęcające do wspólnego przeżycia nadchodzącego wydarzenia wraz z lokalną stacją radiową. Kreacja została oparta o motyw emocji na twarzach ludzi w różnych wieku, którym zostały przypisane słowa-klucze związane z wydarzeniem.

 


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →