Ogólnopolska kampania content marketingowa. Premiera Mazdy CX-3.
Przełamująca konwencje premiera Mazdy CX-3 na polskich drogach.
#PIĘKNEDROGI.PL to wyjątkowy projekt filmowy, który miał na celu odkrycie i pokazanie 10 najpiękniejszych polskich tras, pokonanych najnowszymi modelami Mazdy. Oparty został na filozofii slow drivingu, czyli jazdy dla przyjemności, która staje się coraz popularniejszym trendem także w Polsce.
Osią działań był konkurs dla internautów, w którym mogli nadsyłać swoje propozycje unikalnych tras. Zwycięska droga znalazła się w końcowym materiale filmowym.
W ramach projektu powstał jeden główny film, promujący najpiękniejsze polskie trasy slow drivingowe z lotu ptaka oraz 10 dodatkowych filmów z 10 konkretnych miejsc, które odwiedziliśmy (m.in. z Bieszczad, Mazur, Małopolski, Dolnego Śląska czy Pomorza).
Wszystkie filmy można znaleźć tutaj: http://www.pieknedrogi.pl/top10
Oprócz tego realizowaliśmy działania media relations, które miały na celu nie tylko promowanie projektu #pięknedrogi.pl, ale także kreowanie nowego trendu – slow drivingu. W wyniku naszej aktywności, uzyskaliśmy łącznie około 320 publikacji w nieco ponad 3 miesiące w mediach głównie o tematyce lifestyle, turystycznej, informacyjnej.