Kampania promocyjna wchodzącego na rynek preparatu wspomagającego odchudzanie Be Slim 3.
Przygotowanie ogólnopolskiej kampanii promującej preparat wspomagający odchudzanie Be Slim 3.
„Be Slim 3. Chudnij z potrójną siłą!”, to krótki, zachęcający do działania claim, podkreślający kluczowe cechy produktu – potrójną moc działania w walce ze zbędnymi kilogramami, którą można interpretować na trzy sposoby: po pierwsze, jako odniesienie do trójfazowości preparatu (odchudzające działanie tabletek rano, w południe i wieczorem); po drugie, jako trzyetapową, kompleksową kurację, złożoną z tabletek, diety i ćwiczeń; po trzecie, jako pomoc w rozwiązaniu trzech kluczowych problemów z figurą (brzuch, uda i pośladki oraz ogólny nadmiar kilogramów).
Motyw „trójki” stanowi również punkt bazowy fabuły – bohaterkami spotu są trzy przebojowe kobiety, które mają w sobie moc, żeby się zmienić i narzędzia, aby osiągnąć cel: kompleksowy program odchudzający Be Slim 3. Spot wyróżnia w bloku reklamowym nietypowy sposób realizacji zdjęć. Tak mógłby wyglądać trailer serialu o nowoczesnych kobietach żyjących w wielkim mieście. Efekt ten udało się osiągnąć dzięki dynamicznemu tempu narracji, zaproszeniu do współpracy lektora, którego głos jest doskonale znany widzom z filmów oraz zastosowaniu split screenu – zabiegu dzielenia ekranu, typowego dla zwiastunów.