Chudnij z potrójną siłą!

Kampania promocyjna wchodzącego na rynek preparatu wspomagającego odchudzanie Be Slim 3.

Zadanie

Przygotowanie ogólnopolskiej kampanii promującej preparat wspomagający odchudzanie Be Slim 3.

REALIZACJA

„Be Slim 3. Chudnij z potrójną siłą!”, to krótki, zachęcający do działania claim, podkreślający kluczowe cechy produktu – potrójną moc działania w walce ze zbędnymi kilogramami, którą można interpretować na trzy sposoby: po pierwsze, jako odniesienie do trójfazowości preparatu (odchudzające działanie tabletek rano, w południe i wieczorem); po drugie, jako trzyetapową, kompleksową kurację, złożoną z tabletek, diety i  ćwiczeń; po trzecie, jako  pomoc w rozwiązaniu trzech kluczowych problemów z figurą (brzuch, uda i pośladki oraz ogólny nadmiar kilogramów).

Motyw „trójki”  stanowi również punkt bazowy fabuły – bohaterkami spotu są trzy przebojowe kobiety, które mają w sobie moc, żeby się zmienić i narzędzia, aby osiągnąć cel: kompleksowy program odchudzający Be Slim 3. Spot  wyróżnia w bloku reklamowym nietypowy sposób realizacji zdjęć. Tak mógłby  wyglądać trailer serialu o nowoczesnych kobietach żyjących w wielkim mieście. Efekt ten udało się osiągnąć dzięki dynamicznemu tempu narracji, zaproszeniu do współpracy lektora, którego głos jest doskonale znany widzom z filmów oraz  zastosowaniu split screenu – zabiegu dzielenia ekranu, typowego dla zwiastunów.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →