Konsumenci uwielbiają loterie – z ich punktu widzenia to proste zasady i duże emocje. Nie muszą wykazywać się kreatywnością ani zaangażowaniem, jak zazwyczaj w przypadku konkursów. Z punktu widzenia potencjalnych organizatorów wygląda to zupełnie inaczej – liczne obostrzenia prawne i mnóstwo formalności skutecznie odstraszają ich od loterii. Czy rzeczywiście lepiej zrezygnować z tej formy promocji konsumenckich? Jesteśmy pewni, że nie.
Jako agencja posiadamy w tym zakresie znaczące doświadczenie. W tym roku po raz trzeci organizujemy wielką loterię prosprzedażową „Dbamy o polską ziemię” dla Grupy Azoty. Zaufały nam również inne znane marki, jak choćby Red Bull czy Delecta. Doskonale radzimy sobie w gąszczu przepisów i formalności, mamy niezbędne uprawnienia i zawsze dotrzymujemy terminów.
Organizując loterię z Eskadrą, nie zdajesz się na los. Masz dość ryzyka? Na szczęście zawsze możesz wysłać swój brief do nas!