Wystawa dotycząca języka angielskiego
Naszym zadaniem była promocja wystawy dotyczącej języka angielskiego „The English Effect”, która skierowana była głównie do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz do nauczycieli.
Wydarzenie zorganizowaliśmy na terenie jednego z centrów handlowych w centrum Warszawy. By dotrzeć z informacją o wystawie do naszej grupy docelowej, zaprojektowaliśmy przyciągające uwagę plakaty i rozesłaliśmy je do wybranych 100 szkół. Oprócz tego, do każdej ze szkół wysłaliśmy zaproszenia na wystawę z informacją o odbywających się podczas niej bezpłatnych warsztatach z języka angielskiego dla dzieci i młodzieży oraz o konkursie, w którym do wygrania był półroczny kurs angielskiego w British Council.
Zarówno wystawa, jak i warsztaty cieszyły się ogromnym zainteresowaniem (musieliśmy zorganizować dodatkowe dni zajęć). W czasie zaledwie dwóch tygodni trwania wystawy, otrzymaliśmy łącznie ponad 500 zgłoszeń konkursowych!