Zwiększenie świadomości i wiedzy wśród mieszkańców województwa śląskiego na temat inwestycji zrealizowanych dzięki funduszom unijnym. Naszym zadaniem było po pierwsze, zbudowanie wizerunku województwa śląskiego jako dobrze gospodarującego i potrafiącego dobrze wykorzystać wsparcie unijne, a po drugie, uświadomienie mieszkańcom Śląskiego, że Regionalny Program Operacyjny przynosi korzyści każdemu z nich.
Motywem przewodnim kampanii uczyniliśmy gestykulujące dłonie: jedną wskazującą, drugą pokazującą „OK”. Motyw „rączek” spinał całą kampanię w całość i umożliwił wykorzystanie konkretnych gestów, wspierających przekaz werbalny. Obok szczególnie udanych inwestycji ustawiliśmy instalacje w kształcie dłoni oraz drogowskazy wskazujące na sukces.
By dotrzeć z komunikatem do młodych ludzi, zaangażowaliśmy do współpracy rapera Marcina Przywieczerskiego (pseudonim BU), który był dla naszej grupy docelowej liderem opinii. Napisał on na potrzeby kampanii autorski tekst opisujący pozytywne zmiany w śląskim, które zaszły dzięki RPO. Zapewniona mu wolność twórcza spowodowała, że przekaz wypadł spontanicznie i szczerze.