Polak Tym bardziej oszczędza, im bardziej mu się to opłaca

Spot TV promujący oszczędzanie ciepła

Zadanie

Zmiana postaw związanych z oszczędzaniem energii cieplnej w polskich domach.

Realizacja

Naszym celem było pokazanie Polakom w zaskakujący i żartobliwy sposób jak oszczędzać ciepło. Do udziału w kampanii zaprosiliśmy Stanisława Tyma, który w społecznej kampanii reklamowej „Polak Tym bardziej oszczędza ciepło” przekazywał swoim rodakom eko-wiedzę na temat oszczędzania energii. W kampanii wykorzystane zostały dwa filmy reklamowe wyreżyserowane przez Wojciecha Smarzowskiego. Stanisław Tym delikatnie nawiązał w nich do najbardziej kultowych filmów ze swoim udziałem. Kampania zachęcała do prostych, codziennych zachowań, które – bez obniżania komfortu życia – pozwalają zmniejszyć rachunki za ogrzewanie.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →