Czwarta edycja międzynarodowego Szczytu Ekonomii Wartości
Opracowanie oraz wdrożenie koncepcji kreatywnej i merytorycznej oraz identyfikacji wizualnej, przeprowadzenie komunikacji marketingowej wraz z obsługą medialną, realizacja scenografii i obsługa eventowa, a także realizacja i publikacja czwartej części czasopisma Open Eyes Magazine oraz kolejnego tomu Open Eyes Book.
Wszystko to w ramach czwartej edycji Open Eyes Economy Summit, który odbył się 18-19 listopada w Centrum Kongresowym ICE Kraków.
W listopadzie 2019 roku odbyła się czwarta edycja Open Eyes Economy Summit – międzynarodowego kongresu ekonomii wartości, który skupia w interdyscyplinarnym dialogu ekspertów z różnych dziedzin życia społecznego: naukowców, samorządowców, praktyków biznesu, artystów, dziennikarzy. Wydarzenie poprzedziła seria seminariów i konferencji w polskich i europejskich miastach z cyklu Open Eyes Economy on Tour, a także odbywający się w Krakowie autorski cykl spotkań Neighbours.
Praca ESKADRY przy czwartej odsłonie wydarzenia to obsługa marketingowa obejmująca szerokie spektrum działań, od stworzenia koncepcji kreatywnej, przez projektowanie i prowadzenie komunikacji, media planning, aż po realizację eventu. To także współpraca z prof. Jerzym Hausnerem oraz Radą Programową OEES przy tworzeniu koncepcji merytorycznej kongresu.
Doświadczenie zdobyte podczas poprzedniej edycji pozwoliło znacznie rozwinąć dotychczasową koncepcję promocyjną. Efektem tego była m.in. szeroko komentowana kampania teaserowa „Idealiści”. Powstała także unikalna mapa odpowiedzialnej gastronomii, promocję wspomagała współpraca z Aretą Szpurą i Szafą Sztywniary oraz odbyło się otwarcie Open Eyes Point w sercu krakowskiego Kazimierza w popularnej klubokawiarni Hevre. Tam odbywa się również nowy autorski cykl spotkań Neighbours mający na celu odnowienie wymiany kulturowej z państwami ościennymi.
Zwieńczeniem całorocznych działań była kolejna odsłona Open Eyes Economy Summit w Centrum Kongresowym ICE Kraków. Wśród gości pojawili się m.in.: Alberto Acosta, Nancy Githaga, Szymon Hołownia, prof. Jerzy Bralczyk, ks. Adam Boniecki czy Magdalena Środa. Czwarta edycja przerosła nasze najśmielsze oczekiwania – zebraliśmy w Krakowie ponad 3 tysiące uczestników oraz 250 prelegentów z całego świata, a informacja o OEES dotarła do ponad 14 milionów ludzi.
Open Eyes Economy to niezwykle istotny element autorskiej koncepcji wisebrandu, wedle której działa nasza agencja. Mamy nadzieję, że przyłączycie się do nas w tym roku – już teraz zapraszamy na piąty, jubileuszowy OEES, który odbędzie się 17 i 18 listopada 2020 w Centrum Kongresowym ICE Kraków.