Trzeci światowy Szczyt Ekonomii Wartości
Opracowanie koncepcji kreatywnej i identyfikacji wizualnej, przeprowadzenie komunikacji marketingowej wraz z obsługą medialną i realizacją scenografii, a także opracowanie projektu, realizacja i publikacja trzeciej części czasopisma „Open Eyes Magazine” oraz kolejnego tomu Open Eyes Book.
Wszystko to z okazji trzeciej edycji międzynarodowego kongresu ekonomicznego Open Eyes Economy Summit, który odbył się w Centrum Kongresowym ICE Kraków 20–21 listopada 2018 r.
W tym roku odbyła się trzecia już edycja Open Eyes Economy Summit – międzynarodowego kongresu skupiającego się na ekonomii opartej na wartościach. Tym razem wydarzenie poprzedziła seria seminariów i konferencji w polskich i europejskich miastach – Open Eyes Economy on Tour które odbyły się w ramach towarzyszącego cyklu wydarzeń Open Eyes on Tour.
Nasz dyrektor kreatywny wraz z prof. Jerzym Hausnerem i Radą Programową opracował merytoryczną koncepcję trzeciej edycji wydarzenia. ESKADRA prowadziła swoje działania na kilku polach. Zajmowaliśmy się kreacją, PR-em i social mediami, a także przygotowaliśmy kampanię outdoorową oraz online. Po raz kolejny przeprowadziliśmy niestandardowe działania promocyjne, między innymi opracowując trzeci numer „Open Eyes Magazine” i wydając następny tom z serii książek Open Eyes Book. Zajęliśmy się także koncepcją artystyczną i realizacją samego kongresu.
Nasz wysiłek nie poszedł na marne – podczas tegorocznej edycji na scenie ICE Kraków Congress Centre gościliśmy wiele znakomitych osobistości, w tym m.in. Davida Černego i Tomáša Sedláčka, Roberta Biedronia, Jennifer Morgan, Janinę Ochojską czy Cecylię Malik, a sam kongres przyciągnął 200 mówców i ponad 2500 uczestników.
Już teraz serdecznie zapraszamy na czwartą edycję wydarzenia, która odbędzie się 19 i 20 listopada 2019 r. w Centrum Kongresowym ICE Kraków. Szykujemy sporo nowości!