Stworzenie niestandardowej kampanii kreatywnej promującej FORUM Gdańsk od otwarcia.
FORUM Gdańsk to nowoczesna inwestycja, która nawiązuje do handlowych i mieszczańskich tradycji Gdańska. Właśnie dlatego przy tworzeniu kampanii sięgnęliśmy do źródeł – hanzeatyckiej przeszłości miasta i portretów dawnych mieszczan. Na podobiznach z XVI i XVII wieku często przedstawiano ich w kryzach – ozdobnych, rurkowanych kołnierzach. Założyli je także bohaterowie kampanii – współcześni gdańszczanie. Tak powstały wizerunki Nowych Mieszczan, które pojawiły się w przestrzeni publicznej na billboardach i citylightach. Kim są Nowi Mieszczanie? W socjologii to termin określający przedstawicieli współczesnej miejskiej klasy średniej – obywateli miasta, którzy znaleźli w nim przestrzeń do samorealizacji. Główny przekaz kampanii? Nowi Mieszczanie to ty i ja – legenda burżuazji ożywa dzięki naszemu stylowi życia, a w FORUM jest wszystko to, co nam na to pozwala.
Do naszych obowiązków należało opracowanie strategii kampanii oraz kreacji dla wszystkich kanałów komunikacji, koordynacja zakupu mediów oraz współpraca z innymi podmiotami – agencjami Walk (eventy) i Inntu (PR) oraz domem mediowym Brigemedia (zakup powierzchni outdoorowych).