Konkurs promujący myślenie projektowe wśród mieszkańców województwa łódzkiego
Promocja wizerunku województwa łódzkiego jako pioniera innowacyjnych rozwiązań i myślenia projektowego na poziomie regionalnym i ogólnopolskim.
Osią kampanii realizowanej na poziomie regionalnym był konkurs „Łódzkie ma pomysł!”, w którym mieszkańcy województwa mogli zgłaszać swoje pomysły na innowacyjne rozwiązania problemów, dotyczących ich życia codziennego. W tym celu stworzyliśmy specjalną stronę, gdzie uczestnicy mogli dokonywać zgłoszeń. Podczas niecałych dwóch miesięcy trwania konkursu, zebraliśmy ponad 180 pomysłów! Zwycięzca otrzymał 50 000 zł na wsparcie realizacji swojego projektu, a pozostałych czterech finalistów otrzymało nagrody rzeczowe w postaci tabletów.
Działania ogólnopolskie obejmowały kampanię telewizyjną oraz outdoor, gdzie na wszystkich nośnikach reklamowych widniały karteczki układające się w różne kształty, symbolizujące konkretne kategorie pionierskich projektów realizowanych w Łódzkiem. Oryginalne były także citylighty, w których wykorzystano prawdziwe karteczki z pomysłami, które powiewały na plakacie dzięki ukrytym w gablotach wiatraczkom.