OKNOPLAST - stworzenie nowej strategii marki i strategii komunikacji.
Opracowanie nowej strategii marki, strategii komunikacji z nowym brand claim, przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej. Kompleksowa obsługa reklamowa.
Nowa strategia marki OKNOPLAST opiera się na najmocniejszym atucie firmy – innowacyjności i designie produktów. Rozumiana jest ona z jednej strony jako kreowanie trendów produktowych, z drugiej jako odpowiadanie na nowe potrzeby konsumentów. Nowa strategia marki to przede wszystkim nowy sposób komunikacji z klientami i ich obsługi. Oszczędny minimalizm i prosty język korzyści to jedne z głównych założeń komunikacji marki na wszystkich rynkach.
Wraz z nową strategią dla marki, zmienił się też brand claim. Dotychczasowe hasło „Wybierz eksperta” zastąpiło nowe – „Spójrz w przyszłość”.
Eskadra jest także autorem nowej identyfikacji wizualnej marki. Dokonano korekty wszystkich elementów systemu, tj. logotypu, akcydensów, systemu oznakowania pojazdów i salonów sprzedaży oraz materiałów reklamowych. Najważniejszymi elementami nowego, odświeżonego systemu identyfikacji jest uproszczona i bardziej nowoczesna forma wspomnianych wyżej elementów, zmiana kolorystyki, z odcieni niebieskiego, na ciepły grafit oraz ujednolicenie typografii i layoutu wszystkich materiałów komunikacyjnych.
Z marką OKNOPLAST Eskadra pracuje od 2010 roku, świadcząc usługi w zakresie reklamy, promocji i innych działań marketingowych dla OKNOPLAST. W naszej gestii leży opracowywanie i realizacja działań kreatywno-reklamowych i internetowych dla wszystkich produktów znajdujących się w ofercie firmy.