Kampania "Moje triki na indyki" promująca spożywanie mięsa z indyka. Eskadra odpowiedzialna była za opracowanie koncepcji spotów 30 sekund i 15 sekund, nadzór kreatywny nad realizacją i produkcją spotów oraz realizację strony internetowej z przepisami na potrawy z indyka.
Do współpracy zaprosiliśmy dwie osoby, które mierzą się na co dzień z koniecznością szybkiego przygotowywania potraw, ale w nieco odmiennym stylu – „szybko i smacznie” oraz „szybko i wykwintnie”, czyli mamę na pełen etat i profesjonalnego kucharza.
Realizując koncept za pomocą spilt screenu, pokazaliśmy równolegle, jak oboje szybko i sprawnie przygotowują swój ulubiony przepis na indyka, dzięki czemu udało nam się zawrzeć główny przekaz w spotach 15’’, które były bazowym elementem mediaplanu.
Szczegółowe przepisy na zaprezentowane w reklamie dania widzowie mogli znaleźć na stronie www.mojetrikinaindyki.pl.